VÉRÁLLATOK:
1: Csak az erdőben és a városban tartózkodhatnak.
2: A napfény nincs rájuk hatással és a sérülések pár órán belül teljesen eltűnnek.
3: Csak az ezüst szerez komolyabb sérülést számukra.Ez a seb legalább egy napi pihenésre szorul, hogy teljesen eltűnjön.
4: Ha egy ember vagy bármely másik lény meghívja magához csak akkor lépheti át az erdő vagy a város határát.
EMBER/BOSZORKÁNY, MÁGUS:
1: Csak a városban mozoghat. Ha egy vérállat vagy bármely lény meghívására jogosult csak akkor mehet a városon kívülre.
TÜNDÉR,KILINKÓ:
1: A tónál élnek. Szabad átjárásuk van az erdőségbe és a belvárosba.
2: Az idő múlása nem látszik rajtuk. Habár egyre öregebbek és öregebbek az emberek és vérállatok nem veszik észre a különbséget.
VÁMPÍR:
1: Az éjszaka gyermekei. Csak este mozoghatnak. Életterük a belváros és az erdő észak-nyugati része.
2: Nem öregszenek.
3: A vérállatok karmolása, harapása és az ezüst sebzi őket. A napon elégnek.
Sellő/Szirén
1: amint kilép a vízből gyönyörű/elegáns nővé/férfivá változik.
2: Az ő játéktere az erdő, a város és a tó.
3: A nők a férfiakkal hamar flörtölni kezdenek és ez fordítva is igaz.
MIND
1: Különleges képességei a tündéreken, kilinkókon, sellőkön és sziréneken KÍVÜL SENKINEK NINCSENEK csak adminisztrátori vagy moderátori engedély alapján.
2: A karakterek addig amíg nem találkoztak egymással és nem mesélték el egymásnak mi történt velük addig a játék menete szerint NEM tudnak egymás múltjáról, nevéről stb...
3:A játéktéren tilos a mindennemű smiley-k alkalmazása.
4: A TÓPARTRA MINDEN JÁTÉKOS KIMEHET.